Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Twitter tegi uuele juhile suure kingituse
Twitter andis oma uuele tootejuhile Kevin Weilile 9,5 miljoni dollari suuruse tervituskingituse, kirjutab Wall Street Journal.
Teisipäeval tulnud teate kohaselt andis Twitter Weilile möödunud reedel 240 000 kauplemispiiranguga aktsiat. Twitteri aktsia hind sulgus teisipäeval 39,76 dollaril, mis tähendab, et kingituse koguväärtus on enam kui 9,5 miljonit dollarit.
Weili näol on tegu Twitteri järjekorras kolmanda tootejuhiga. Tema tööülesanneteks on kujundada Twitteri disaini ning funktsionaalsust. Weilil on kanda suur vastutus, kuna Twitteri kasutajate kasv on aeglustunud.
Weili eelkäija ehk eelmise Twitteri tootejuhi Daniel Grafi võttis oma ridadesse Google. Michael Sippey oli ettevõtte tootejuht 2013. aasta novembrist ning pani ameti maha selle aasta jaanuaris.
Twitteri pressiesindaja keeldus teemat kommenteerimast.
Twitter on hea näide sellest, kuidas aktsiaemissioon võib ettevõttele liiga teha. Uued ettevõtted on börsile mineku osas järjest skeptilisemad, kirjutab CNBC.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.